petak, 13. lipnja 2008.

NAPUŠENI ZEKO I SELJACI U POTRAZI ZA VJEŠTICOM

Evo i trećeg, najnapetijeg do sad nastavak sage o našim junacima.

Stiže i treći nastavak sage
Poznatiji smo od Smail age
I dok vesela trojka u posao kreće
Seljacima se pitanje nameće
Gdje li je ona vještica stara
Jel opet neke spletke stvara
Krenuše u potragu
Našli tragove na njenom pragu
Sjećam se nekog dvojca čudna
Stigli su noćas, još bila sam budna
Bili su kratko u vještičjoj kući
Kao da ih je nečim htjela istući
Prema šumi su pobjegli
U nekoj crvenoj, staroj pegli
Brzo u šumu! Poviče selo
Oni su krivi za zlo cijelo
O pomoru svinja istinu je rekla
Ova dvojka ih je krala i pekla.
Stigli seljaci na kraj šume
Fuffy i Prdonja s naftašem se kume
Gledaju seljaci još ima žara
Prepoznali ostatke, to vještica je stara!
Podigli spremno grablje i vile
Osvetit će smrt vještice im mile
Fuffy, Prdonju i naftaša okružili
Dok su se oni veselo družili
Predajte se čudni stvorovi
Prijete vam sada pakleni dvorovi
Drži, nedaj, nastala graja
Pažljivo slušajte priču do kraja
Ne možete mi ništa ja važan sam faktor
Poviče naftaš i skoči na traktor
Fuffy i Prdonji ruku pruži
Nevolja ih ova još jače združi
Pođite samnom u Bosnu moju
Živim tamo ko bubreg u loju
Od divljaka ću vas spasit
Pravi sam junak naočit i stasit!
Što je dalje bilo saznat ćete kasnije
Sve će vam biti puno jasnije
Četvrti nastavak uskoro slijedi,
Strpljenje molim, znate da vrijedi...

Nema komentara: