srijeda, 11. lipnja 2008.

Dugo očekivani NOVI nastavak Sage o Fuffy, Prdonji i napušenom zeki

U ovom nastavku vas očekuju novi živopisni likovi, a i vrlo napet zaplet!! Spisateljica je opet pokazala kako može posegnuti za likovima iz horror bajke, a da tema opet bude aktualna!!! Uskoro očekujemo da Saga skine Herija Potera sa top lista!!


U nastavku poslušajte zaplet priče
Čini se da i 3. nastavak niče
Fuffy i Prdonja vješticu pojeli
Pod drvo legli kako bi odmorili
Usnuli oni spokojni tako
Kad začuše neko lupanje jako
Gleda Fuffy tko to buši
Ide traktorom, drveće ruši
Prdonjo, diž' se, Fuffy ga budi
Trlja oči i samo se čudi
U daljini vide nekog momka
Metalnim šipkama zemlju bocka
Mršti se, viče, nogom lupa
Izgledom, čini se, u novcu se kupa
Tko li je, što li je da mi je znati
Reče Fuffy i pođe ga pitati
Alo meštre, čemu ljutnja
Jel i tebe muči neka zla slutnja?
Čovjek ju gleda na tren se prene
Obuzeše ga odmah čari njene
Ja sam vlasnik Piramida Petrola
U Bosni sam poznat i slavan do bola
Poče čovjek da se hvali
Misli, to će kod Fuffy da upali
A Prdonja stao pa se mršti
Iz njega bijes već naveliko pršti
Bježi mali Fuffy je moja
Džaba ti traktor i benzinska tvoja!
Pusti priče i roštilj nam predaj
Fuffy drž' ga, pobjeć mu nedaj!
Ja sam junak neću da bježim
Od ovakvih stvorova samo se naježim
I kakav roštilj, đava vas spopao
S ovim sam šipkama zemlju kopao
Tražim izvor crnog zlata
Krije se ovdje ispod blata.
Prdonja stane pa se zamisli
Nešto mu sinu i suradnju smisli
Slušaj mali, imam plan
Ovaj je susret Bogom dan
Zaboravi crno, smeđe je in
Skupljanje govana poso je fin
Ne razumijem matori kakvo govno?
Pravo, ekološko i bezolovno!
Ja i dalje ne razumijem
Al baš me zanima pa ajd da te čujem
Gledaj ovako, Prdonja će važno
Tamo iza drveta, još je vlažno
Imaš brdo, Fuffy i ja izasrali
Svoj veliki doprinos prirodi smo dali
Zaslužna je za to večera od noćas
Lako probavljiva, protjerala nas začas
Čudnog okusa neko prase
Bit će dobrog roda, prve je klase
Sve u svemu šteta da istrune
Vrhunsko je gorivo, Prdonja se kune
Govno ko gorivo, naftaš se čudi
Napregnuo mozak i silno se trudi
Al ova dvojka sve više mu se sviđa
Bit će suradnje, u sebi predviđa
Ako je tako krenimo odmah
Da nas netko ne pretekne, toga me strah
Prvi sam u svemu u rodnoj mi Bosni
Piramida Petrola vlasnik ponosni.

Kraj 2. nastavka.

1 komentar:

Anonimno kaže...

zaaaakoooonnnn!! svaki nastavak je sve bolji.. do 15-og agovanja ili što bi čiča iz piramida petrola rekao prdovanja imat ćemo pravi master PIS (od šit :)) šala)