petak, 20. lipnja 2008.

FAK spaja

Slušajte sada novu sagu
Kako je Nećkavi upoznao dragu
Slavnog nam FAKa projekt najveći
Ugled i čast zbog toga ćemo steći
S ljubavnom pričom krenimo sada
Beca je bila čuvarica stada
Srete ju naftaš i ljubav plane
Beca po Bosni gubi dane
Naftaš za nju nema vremena
Treba se riješit tog teškog bremena
Fuffy njenu tugu spazi
Naći će nekog da ju mazi
Prdonjo moramo Beci pomoć
Dovest ću Nećkavog kad padne noć
Nije prošao ni jedan dan
Fuffy i Prdonja smislili plan
Pozvali hitno svoga kolegu
Čekat će Becu na malenom brijegu
Bio je fatalan susret taj
Beco, kraljico srce mi daj
Zaviče Nećkavi, na koljena pade
Od uzbuđenja silnog dah im stade.
Vodi me Nećkavi, ljubavi moja
Od Mercedesa mi draža stojka tvoja
Stigoše na Rab, a nevera se sprema
Becu malo uhvati trema
Kako ću pred tvoje, nemam za njih poklona
Mogla sam ponijet bar kilu-dvi kulena
Kakav kulen nismo ti mi grintavi
Ovdi kod nas jedu se škampi
Ma ne brini ništa sve će bit fino
Opusti se i uživaj moja nadalino
Na putu do recepcije sjeli u ladovinu
Raspravljali o becizmu, uživali u vinu
Poslije malo legli pajkiti
Nećkavi obećao da neće hrkati
Posjet Rabu trajao je kratko
Susret s rodbinom prošao glatko
Odlaskom njihovim jugo zapuše
Jeku neku u daljini začuše
Kakvo je ovo bilo zlo
Pizda materina Željko, šta nas je snašlo!

Nema komentara: